Returnarea produselor
1. Clientul STISIA poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 1.1 Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
- 1.2Coletele ce prezinta deteriorari severe
- 1.3. Produsele ce au fost livrate gresit
- 1.4. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate
- 1.5. “Consumatorul are dreptul sa de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
2. Clientul este obligat sa notifice STISIA, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 8.9.1.5.
3. Clientul este obligat sa notifice STISIA intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 8.9.1.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 8.9.1.5.
4. Clientului care a notificat STISIA conform art 8.9.2 / art 8.9.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la STISIA in maxim 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar STISIA considerand cererea nefondata/invalida.
5. Clientul nu isi poate exercita drepturile specificate la art 8.9.1 intrun magazin al STISIA.
6. Clientul STISIA nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
- 6.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 8.9.1.4.
- 6.2. Cererea de returnare in cazul art. 8.9.1.2 sau 8.9.1.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 8.9.1 are data de expediere care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 8.9.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 6.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 8.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului.
8. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 8.9.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
9. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.9.1.4, iar STISIA nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 8.9.7.
10. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
11. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client